Arkadaşlar başlığı görünce sormak istedim. Bebeğim 3 ay 13 günlük, bugün rotavirüs aşısı olduk. Bildiğiniz üzere ağızdan alınan bir aşı. Bebeğimde reflü var, inanılmaz derecede kusuyor. Doktor aşıyı yaptı, 10 dakika kadar kusmaması lazım dedi. Bebeğim çok ağladı uyuttuk kısa bir süre. 20-25 dakika sonra kustu. Sizce bir sıkıntı olur mu? Yani aşının etkisi tutmuş mudur? Boşuna mı yaptırdım diye düşünmeye başladım, kusunca etki eder mi?