kirmizibasliklikiz_ Asyaebru ben icirmiyorum kasikla yediriyorum daha keyif aliyorlar oyle denemek isterseniz tavsiyr ederim 😊
Asyaebru Ya bizimki uykuya geçerken içtiği için biberonla içmek istiyor bende o yüzden biraz sulandırmak istiyorum ama zararı olur mu bilemedim