Seyda2309 Merhaba aranızda ağır anksiyete yaşayanlar var mı ne belirtilerinin var . ? Bende en çok kalp teklemesi oluyor içim içime sığmıyor sanki şakaklarimdan ağrılar vuruyor
Elif_1309 Bende panik atak var sürekli ölüm korkusu dediğin gibi arada sunan bile sanki nefes alamiyirum biran kalbim duracak gibi tuhaf böyle ya