moonbabymom bence yapılmalı aşı en azından hafif geçirmesine sebep oluyor burda ben bir kaç kere post gördüm rota aşısı yaptırın ben yaptırmadım bebeğim çok kötü ağır geçiriyor diye pişman olan çoktu keza sosyal medya üzerinden de denk geldim ben ilk dozunu 601₺ yaptırmıştım ikinci dozu daha Eylülün 1 de yaptırdım 755₺ şimdi fiyatı qrtmış mıdır bilmem