dedem ile ölmeden önce beraber yaşıyorduk. Çocukları bakmıyordu ben bakıyordum. Buarada kendi büyüttü beni. Herneyse.Mobil bankacılığı kullanamıyordu. Telefonu vs yoktu. İkimizinde aynı bankada hesabı vardı. Dedem mobil bankacılığı kullanmam için bankaya telefon numaramı vermişti. İmza verdim demişti bu imzayı nerden bulabilirim. Suan vefat etti. Yaşarken bakmayan kızı dava açmış bana hırsızlıktan mahkemeye sunacağım.