Verynice1 Kızlar ben bi rahatszlıgım yüzünden kortizon kullandım ve ondan belli hep adetim 15 gün oluyor doktora gittim kist var dedi test istedi kan ürün göstercem ama çıkmış hormon tahlilleri çıkmamısta diğerleri çıkmış bi bakarmsnz nedir bu pembe olanlar sıkıntılı https://www.hizliresim.com/hg52wvp
isimsiz___ Verynice1 daha çıkmamış sanki ya normalde ben çoğu tahlilin adını bilirim ama burda hep yabancı yazıyor anlamadım
hunilimomm Verynice1 bu pembe olanlar referans aralığı dışında olanlar ya çok az yada çok yüksek olanlar genelde pembe oluyor ama tahlil isimleri hakkında bilgim yok
Gryffindor İsimleri neden böyle acaba ? Sanırım normal tahlillerde olan LYM ve NEU bunlar. Onlar enfeksiyon oluyor ama doktorlar genelde çok önemsemiyor bunları. Bir de sizin çok çok yüksek ve ya düşük değiller. Tabi en doğrusunu hekim bilir. Geçmiş olsun