Mommyy5 Kızlar ben 18 agustosta dogum yaptım kırkımız ne zaman cıkmıs oluyor benım hesaplama gore bugun ama bu uygulamaya gore carsamba gunu sizce bana bı akıl verın cocugun kırkını ne zamn cıkaracagım gec kalmak ıstemıyorum😔🤗