Oğlumun 2 yaşını doldurdu artık memeden ayırmayı düşünüyorum bunun için önerileriniz var mı yardımcı olur musunuz? Ben ve benim durumumda olanlara☺️ Biraz kaygılıyım insan ister istemez üzülüyor da ama hicbir zaman hazır olmayacak sonucta ve eninde sonunda kesmem gerekecek havalar da daha da soğumadan halledelim diyorum umarım kolay olur 🤲💕