Bebeğim 8 ay 20 günlük. Diş çıkartıyor anlıyorum onu ama sürekli memede kalmak istiyor. Gece besigine koyuyorum uyumuyor ağlıyor sürekli emmek istiyor. Artık ne yapacağımı şaşırdım. Emzikte tutmuyordu zaten şimdi de almıyor. Tetagil falan kullanıyorum ama faydasız. Beni göremeyince sürekli ağlıyor sürekli emmek istiyor. Siz bu dönemde neler yaptınız