Kızım daha once her şeyi yerdi ama şu son 6 aydir duzelecegine dahada kötüleşti ne yapacağımi şaşırdım.yumurta, sut, peynir, yoğurt, çorbalar, et hic birşey yemiyor.sadece ekmek ve koca bir gunde yerse yarim elma ile günü bitiriyor.bilgisi tecrübesi olan varsa yardımcı olabilir mi kafayi yemek uzereyim