7 aylık bebeğim 2 gündür hapşırık göz yaşarması ve ve burun tıkanıklığı yaşıyor burnunu açıyorum ama rahatlayamıyor bir türlü doktor sadece soğuk algınlığı ilacı verdi antibiyotik gerek görmedi ama evde yapabileceğim herhangi birşey varmı tavsiyelerinize ihtiyacım var