Bety2 10 aylık kızım . Çizgi film açıyorum kukuliyi öyle biraz susuyor . Normalde hep yanında olmayı istiyor herşeyden sıkılıyor . Bitek arada baba diyor bir kelime söylemiyor . Yürüteçden hemen sıkılıyor . Ne yapmam lazım ya nerde yanlış yapıyorum ben
Akkebru Bety2 ay bizde tam olarak böyleyiz oğlum da bu aralar hiç birşeyden memnun olmuyor uykuya direniyor hep bi huzursuz gece kalkıyor emiyor yerine koyduğum gibi uyanıyor sallıyorum durunca ağlıyor atak dönemindeyiz sanırım ve diş zorluyor
Taze_annecik Bety2 Genelde kendilerini bağırarak ifade ettikleri için herşeye bağırıp ya da ağlayarak tepki verirler. Bir de hergun aynı şeylerden sıkılabiliyorlar. Mümkün olduğunca dışarıya çıkarın havalar daha kötü olmadan farkli oyunlar kurun evde farklı eşyalar da olâbilir.
Bety2 Akkebru aynı durumlar bizdede var babası sanırım bu aralar biraz bağırdı üstüne artık bide bağırmayı öğrendi . Bide herşeye ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım
Akkebru Bety2 onlar da öyle ifade ediyor yorulsakta uykusuz kalsakta bir daha gelmeyecek bugünleri napalım canları sağolsun yeter ki. Analık kolay değil Allah yardımcımız olsun 🥰🌸
Bety2 Taze_annecik çok teşekkür ederim fikir için denicem . Grip olduğu için daha yeni anlattı yine de dışarıdakilere bulaştırmak da istemedim