Sehervakti Kızlar hamile olduğunuzu bilmeden rontgene girip sonra bebekte herhangi bir sıkıntı çıktı mı
bambiii Sehervakti merhaba ben akciğer grafisi çektirdim bebeğim 8-9 haftalıktı. Allaha şükürler olsun birşey olmadı. Çok korkup panik yapıp geceleri aklıma gelip uykularımı kacırıyordu.
Ucansupurge Sehervakti Ablam emara girmişti o zaman hamile olduğunu bilmiyordu daha sonra öğrendi. Doktor bir problem olmaz demişti olmadı da şimdi 2,5yasinda❤️
GamzeKarel bambiii bende diş için girmiştim o haftalarda birşey olmuyor şuan oğlum oldu bıcır bıcır hızına yetişemiyorum bayılacam bir gün die korkuyorum 😂
bambiii GamzeKarel şükürler olsun.😌 maşallah oğlunuza 😀😀 O dönem araştırmıştım belli bir oranda radyasyona maruz kalırsa sorun olabiliyordu ve bakmıstım akciğer grafisinin oranı ne vs. Oran tutmuyordu.
Sehervakti Benim de mideme çekildi hamilemiyim bilmiyrm belirtiler ortaya çıkmaya başladı aklıma çok takıldı içime dert oluyor sürekli kusma var bende mide bulantısı korunuyrm yoktur diye cektirdim ama şüpheli gibi
Tubasahra Sehervakti Ben oğlumun yaninda girmistim.Doktor eğer bi sorun olursa 2. aya kadar bebek düser demişti.Suan 9 yaşında bi sorun olmadi cok sukur.