guzel anneler 1 ay 7 gunluk bebegim var bugun dil bagini aldirdik kanadi ve cok agladi smdide huzursuz yasayan var mi normal bir durum mu normalde agrisiz bir islem demislerdi. gpgusumu almiyordu hep biberonla sagip veriyordum dil bagini aldirinca artik gogusumu alir dedim hemen gogusumu verdim ancak ememiyor yine.