BirTostosAnnesi Eşimle yemeğin yanında kırmızı şarap içmek istiyoruz. Eşime hava hoş ama ben emziriyorum hanımlar… bebeğim 3 ay 17 günlük. 1 kadehten bir şey olur mu?
Birberenannesi BirTostosAnnesi 5 6 saat emzirmemen lazım diye biliyorum ama tam emin değilim doktor bilir en doğrusunu
Tatlisannedilekk BirTostosAnnesi bildiğim kadarıyla 1kadeh içki icin bebeğini 6saat emzirmemen ve içtikten sonraki sütünü sağıp dökmen gerekiyor
BirTostosAnnesi Tatlisannedilekk Öyleyse yapılabilir, çok canım çekiyor. Hamileliğimde ağzıma vurmadım ama geldi şarap perileri 😄
Birberenannesi BirTostosAnnesi bişey olmaz kız daha saat erken bebişinden önemli mi ama ben 5 6 saat sütünü sağıp dökmen gerekiyo diye biliyorum bence riske atma çünkü içki direkt kana karışıyo yani süte
BirTostosAnnesi Bellaesmer Teşekkür ederim, doktorumu arayacağım ama akşam oldu ayıp olur diye aramadım 😊 yarın sorayım…
Tatlisannedilekk BirTostosAnnesi ben alkol kullanmadığım için bilmiyorum ama tabiki tercih sizin içip içmemeye siz karar verin.. bence en doğrusu doktorunuzu sorun
esracanlier BirTostosAnnesi aslında en doğrusu içmemen ama içtikten sonra 24 saat emzirme bence sonra da sütünü sağıp dök 🫱🏻🫲🏼 Kesin çözüm olmuş olur. Doktora sorarsan içme der.
Birgocmenkustuo Ben içtim, haftada 1 kadeh alkol kullanabileceğimi söylemişti doktor. Hatta bu konu hakkında yazılar da var. Ama doktordan doktora malum fikir ve görüşler değişebiliyor.
BirTostosAnnesi ZeynepAda45 Önce sağdım sütümü bebeğime içirmek için sonra yalnızca 1 kadeh şarabımı İçtim ardından 2-3 saat sonra emzirdim.
Uffsananebeslk BirTostosAnnesi Ben olsam asla içmezdim. Böyle şeylerden biraz tırsarım. Her ne kadar doktor içebilirsin dese de ben ağzıma sürmezdim.
Kayramerve BirTostosAnnesi ben emzirirken içeceğim zaman önceden sağıp stok yapıyordum. İçtikten sonra da 4-5 saat süt sağıp döküyordum.