Suleyy oğlum da yenidoğan döneminde mama meme giderken asla kusmazdı hatta doktora kaç ml mama vermem gerek diye sorduğumda biraz artttır kusmazsa o ölçekten devam edersin derdi ama oğlum hiç kusmazdı , şimdi 3 yaşında hala daha öyle kolay kolay kusmaz yapı meselesi demekki