Kızlar oğlum 10aylık ilk çocuğumuz, bize misafir geldiğinde veya biz gittigimizde sürekli ağlıyor hep mızmızlanıyor sürekli somurtuyor kimseye gülmüyor bakmıyor sürekli benim peşimde ağlıyor bu normal mi 🤦🏼♀️ ne yapmam gerekiyor sürekli de kalabalık içine de giriyoruz neden böyle yapıyor anlamıyorum onlar gidince evden hemen normale dönüyor