Benim bebeğim de şuan rota pozitif. 11 aylık, salgın varmış zaten acil doluydu. Bize de reflör ve bir ilaç daha verdi. Ateş hiç düşmedi cumartesi akşamdan beri bugün daha iyi pek ateşi çıkmadı ama halsiz sürekli meme istiyor ve uyuyor. İshal var bizde de çok şiddetli değil anladığım kadarıyla kusma yok bugün biraz yemek de yedi. Aşı olmuştu iki doz onlar sayesinde iyi görünüyor şuan dedi doktorumuz. Kakada kan olursa ve çok kusuyor çok halsiz ise riskliymiş aklımızda bulunsun. Çok geçmiş olsun size de umarım çabucak toplanırlar.