Blairss devletin karşıladığı aşıları özel hastaneler de vuruyor ve ücret almıyor. Muane gubune denk getirir iseniz hem kontrol olur hem aşılarını vurulur. Muane ücreti aşı için verilmemiş olur. Bir de erteleme diğer aşıların da zamanını etkileyeceği için zamanında vurulmak gerekir diye düşünüyorum