SevgiSelim14 aserdigim tek şey ayvaydi deli gibi yedim deli gibi zaten normalde de cok severim ,
Alakasi varmı bilmiyorum ama birkere yerken arkadaşım yanaklarına bastır çekirdeğini kızında da olur demişti inanmasamda öyle laf olsun diye o esnada yapmistim Kızımın iki yanaginda ve çenesinde gamzesi var çok belirgin bicimde 😂
Kendi annemde bana hamileyken çok fazla ayva yemiş benimde yanagimda hafif gamzelerim var