Ayln1613 Asil7878 3 aşı yapılıyor iki kol biri bacaktan bizde ateş yapmadı çok şükür ateş yaparsa 4.-5.günler yapar dedi doktor sizinde bilginiz olsun hemen yapmıyor ateş
Zlg Asil7878 her cocuk farklidir benim 1.de her asida cok atesimiz oldu ama 2.de hicbir asi ates yapmadi menenjitlerde dahil asiya gitmeden ilac vermeyin bagisikligi guclensin ates 38.3u gecerse surup verin diyordu dr muz
Asil7878 Cemre_-53 oldu canım 3 aşı 2 canlı aşı olduğu ıcın az ağladı sonrası mızmızlık yaptı parka fln getirdim carpol verdım şimdilik ateşi yok inşallah çıkmaz da🥹
Merveoykualp Bizde bugun olduk 1 yaş aşılarımızı 2 bacak 1 kol bakalım şuana kadar hiç bişeyi olmadı çok şükür insallah sabaha kadarda ateşlenmeden atlatırız