Kızlar merhaba. 11 aylık olduk çok şükür uykuları gayet düzenli sabah 7 de kalkar öğle 11 gibi uyur 1 e kadar akşam da 4 gibi uyur bir saat falan 9 da da gece uykusuna geçerdi. Bir kaç gündür uyuması biraz güçleşti yani 11 de değil de 12 de uyuyor gece uykusuna da 10 buçukta falan yatmaya başladı. Acaba öğlen 1 gibi yatırsam da gece de 8 de falan mi yatsa yoksa tek uyku için daha erken mi. Kızımda 11 aylıkken geçmişti ama nasıl oldu tam hatırlayamıyorum