Birprenscik Belki bu söylediklerim sizi rahatlatmayacak ama malesef gerçek olan bir şey var ki herkesin imtihanı farklı farklı bu dünyada ; kimi evladiyla ,kimi anne babasıyla ,kimi eşiyle..
Sabır ve tevekkül etmekten başka yapacak birşeyimiz yok hepimiz herşeye adayız yarına ne yaşarız hiç birimizin garantisi yok, yinede herşeye ragmen lütfen pozitif düşünmeye çalışın ki kötü düşündükce insan daha kötüyü yaşıyor ben bunu çok tecrübe ettim ,rabbim evladiniza şifalar versin 🙏