Hlyslh Merhaba hanımlar, geçen hafta meme ucunda beyaz sanki süt kalıntısı gibi bir şey vardı. Emerken çok ağrı ve acı veriyordu o geçti bu kez de aynı yerde kan toplanmış ve emerken hafif bir kanama oluyor. Acıma yine var. NedirNedir bu fikri olan var mı?
Cansudkmts Hlyslh süt incisi olmuş camım benimde öyle oldu hatta sonrasında mastit oldum ve mastit olan göğüsümünden hep emzirdim
1kiz1oglan- Hlyslh bebegim bu ara çok az emiyordu sonra emmesini cogaltinca göğüslerim yara olmuştu , bi kerede onun ağzında pamukcuk varken yara olmuştu canm belki seninkide öyle olmuştur
Hlyslh Cansudkmts ay canım sağol cevabın için teşekkür ederim. Peki bu kanayan yer nasıl düzelecek bir fikrin var mı?
Cansudkmts Hlyslh ona birsey diyemem ama belki süt kanalların aşırı genişlemiş ola bilir iltihapta olmuş ola bilir istersen bir sağlık ocağına git yada genel cerrah bir göster derim sana canım
Hlyslh 1kiz1oglan- sağol canım cevabın için. Ağzında pamukcuk yok ama iki gece emmeyi azalttı sonra göğüslerim tikandi ağrıdı bu kez de saat başı emzirdim ki düzelsin diye. Ama bu minik beyazlık çok acı veriyordu. Beyazlık geçti ama bu kez de aynı yer yara oldu. Bugun ilk defa emerken kan bile geldi. Yavrum yazık onu da sütle beraber yuttu gitti 😩