Ruzgar_1 Kızlar silikon gogus uçların numarasi oluyormuş benimki büyükmüş acaba Bayadır onla emziriyorum ama üç kısmı boşluk oraya sut doluyor acaba doğmamalı dır memeye tam oturmasını gerekiyor anlamadm
Pikacu3 Numara uç kısmının büyüklüğüyle ilgili bebeklerin emziği gibi yenidogan bebeğe 1 numara gibi agzına daha rahat oturup rahat etmesi için süt mutlaka hepsinde doluyor tam oturan yoktur bence