Betul-08 ben 🙋♀️ kızım 3 ay 6 günlük dun gece ilk defa çok uzun uyudu 10.30 da uyudu 5 te kalkti ben bunu değerlendirmek istedim ama yataga yattım fakat uyuyamadım öyle yorgundum ki her yerm ağrıyordu doktor parol içme dedi basim catliyordu sabaha kadar sabrettim geçmeyince ictim uyuyamadım da ilk bebeğim ilk anneligim bazen çok yorildugumu hissediyorum 😪