Arkadaşlar oğlum 27 aylık son bir aydır ağlama kriziyle başımız büyük dertte normalde keyifli bir çocuk sbebsizce birden ağlayıp kendini yerden yere vuruyor başını duvara vuruyor bizi dövüyor kendini kasıp ordan burdan taklayıp kendine zarar veriyor herşeyi bıraktım ağlasın ama kendine büyük zarar veriyor başı hepsi şiş ne yapacam yaşayan var mı psikolojisi mı bozuk ilk erkek çocuğum