Norveckizi bizde şuan hastanede yatıştayiz enfeksiyondan dolayı, ama öyle titreme olunca korkuyorum Doktora sordum videosunu çekebilirsen daha iyi olur dedi bugün uyurken açtım videoyu ne zmn denk gelirse artık baktım oldu kaydettim ,yarın ultrasona ve norolojiye gidin dedi