Sürekli görüyorum 1-2 senas yeter benim fazla karnımda kalmadı hatta pantolon larda vs hiç görünmüyor eski Halim gibi ama ben sarkan yumuşaklığıda istemiyorum yani gitmek istiyorum işte varmıdır acaba gerçekten faydası herkes fotoğraflar la oynuyorlar diyo ama bu kadar kişi o kadar merkez hala neden yapıyor demekki var faydası diye düşünüyorum