Dilruba_1 uyanikken bazen iciyor ama kafasini saga sola çeviriyor sürekli, kucagima aliyorum gezdiriyorum hoplatiyorum. Bi mama yememiZ yarim saat sürüyor. Genelde 90 yediriyorum 3 saatte bir. Bide kusmamiz var tabi.
Bazende biberon görür görmez ağlamaya başlıyor. Fayda etmiyor hicbisey ne konuşmak ne oyun.. cok zor yemeyen çocuk.
Uyanikken yeme kavramı nasil olusacak bilmiyorum.
Tek temennim ikiz kardeşinden görerek yer inşallah diyorum. İkiz kardesi iştahlı masallah