NurArmin Arkadaşlar 12 aylık bebeğimde b12 vitamin eksikliği çıktı. Doktor vitakobal iğneyi kırıp icirmemi önerdi ama prospektüste kastan alınır yazıyor ne yapacam kafam karıştı daha önce böyle kullanan oldu mu acaba
Nursenac NurArmin merhaba bi sıkıntı olöaz içirebilirsiniz. Ölçüsünü ve dozunu söylemiştir. Oğluma 10 da 3 ünü kırıp veriyordum 5 gün boyunca günlük. Sonra haftada 1 sonrada ayda bir olarak uyguladık.