Yasmnnnn Kızlar bilgisi olan varda yazabilirmi? Bebeklerimiz doğduğunda herhangi bir hastalık varmı diye hastaneden çıkmadan kan tahlili vs yapıyorlarmı? Merak ettim
Znurr Yasmnnnn gerekli durumlarda bakılıyor mesela benim ikizlerim var kızlarımdan biri 3 gün küvez de yattı zaten yattığı süreçte defalarca alındı ve 5. Gün muayenesin de tekrar aldılar diğerini de kontrol maksatlı almışlardı.
Ekinveannesi Dondurmalikahve evet alıyorlar benim oğlumda enfeksiyon çıkmıştı hastaneden çıkamadan yoğun bakıma almışlardı. Elinin üstünden alındı topuk kanı zaten alınıyor diğeri de genel kontrol için.
Dondurmalikahve Zlm Ekinveannesi Alınmamıştı oğlumdan, sanırım gerekli durumlarda alınıyor sadece aşı olmuştu o kadar 🤷
Yasmnnnn Dilaylaa bir sorun varmıydı peki ondanmı yaptılar yoksa genel mi bizeen aldılar mu bilmiyorum da
Yasmnnnn Aysegul93 bir sorun yoktu zaten ama aldılarmı diye merak ediyorum yani sorun olsa söylerler heralde
Zlm Yasmnnnn bilmem ben alıyorlar diye biliyorum ama belki özel hastane diye öyle yapmış olabilirler 🤷