Shewolff oda sıcaklığındaki mis marka pastörize sütü minik kavanozlara bölüştürüyorum. Sonra da mayayı çay kaşığının ucuyla bölüştürüyorum bir tur karıştırıp makineyi 42 derece 8 saate ayarlıyorum. Bu şekilde.
Yoğurt mayası ile mayalayacaksam; yine önce sütü bölüştürüyorum. Sonra minik bir kasede bir kaşık yoğurdu biraz süt ile açıyorum, löp diye atmıyorum yani sütün içine, o karışımı yine kavanozlara bölüştürüyorum aynı ayarla mayalıyorum. Gece 12 de koyuyorum sabah 8 de alıp hemen buzdolabına koyuyorum. Bir gün sonra tüketmeye başlıyoruz 😇