Aynı sorun bizde de var malesef. Bebeğim 1 hafta sonra 4 aylık olacak ama nerdeyse doğduğundan beri hep kusuyor. Bazen beni emerken kusuyor. Aptamil ar mama kullanıyoruz onu da kusuyor. Reflü ilaçlarının hiç biri işe yaramadı. Çok üzülüyorum bu duruma. Bu kusmalar bitsin artık diye dua ediyorum hep. Kusan bebek çok zor :(