Acemianne26 bana da öyle diyorlardı. Yürümeye başlar diye korkuyordum. 8-9 ayda yürüme çalışmaları başladı, 10 ayda tam yürümeye başladı. Kendi kendine geziyor evde güvenlik önlemlerini aldıktan sonra sıkıntı yok çekmecelere kilit balkon kapılarına kilit vs gibi… kendi kendine gezebilecek cocuk, öyle sen peşinde dolanıp durmayacaksın. Kendi çapında önlemlerini alırsın mis gibi. 😊