Merhabalar tecrübeli anneler. Yeni anne olarak 5aylık bebeğim grip oldu. Doktorum antibiyotik başladı . Bugün 5.günü . Ateş falan olmadı ama burnu dolu. Okyanus suyu yanda serum fizyolojik sıkıp aspiratör ile temizliyorum . Ama yine de üst kısım devamlı tıkalı ne yapmalıyım