Marketten günlük taze süt alıyorum iki buçuk litre kaynattıktan sonra serçe parmağımla sıcaklığına bakıyorum 7 ye kadat sayıyorum parmağımı durdurabilicegim ılıklktaysa higurt yapacağım kaba döküyorum sütü daha sonra çok az toz şeker katıyorum ben süte ayrı bir kapta bir kaşık yoğurda sütten ekleyip iyice özleşince sütün içine katıp iyice karıştırıp kapağını kapatıp bir kenarda sofraya sarıp bırakıyorum bir gün bekletip ertesi gün dolaba koyuyorum çok güzel tutuyor tavsiye ederim