Kızlar ikiz 1.5 yaşında çocuklarım var 5.5 yaşındaki kızım var airfryer konusunda kararsızım kimi diyor olmasa da olur kimi çok kullanıyorum iyi ki var diyor yanı anlayacağınız çok kararsız kaldım maddi durumum çok iyi değil o yüzden alırken bayağı düşünmek zorundayım kullananlar yorum yapabilir mi lütfen 😌