sennaz48 Merhaba anneler 🥰4 ekimde BİM’e agu baby bezi gelecekmiş fiyatları çok uygun DHA önce kullanan varmı
Duyulurum sennaz48 ben kullandım gece baglamadim sadece gündüz iki üç saat bağladım gayet memnun kaldım. Pişik vs olmadi. Korkarak almıştım ama bir sorun olmadı. Sadece çok ince bir bez bu yüzden günlük kullanıma ve kısa süreliğe uygun