Kizim 22 aylik oldu.Normalde cok akilli uslu bi bebek sadece uyumaz dogdugundan beri ona alistik ama son 1 aydir cok degisti gunde 2 3 kez sinir krizleri geciriyor hele 1 haftadir artik tahammulumuz kalmadi.Sadece cığiriyor sakince sarilmaya calisiyorum vuruyor, uzak duruyorum gel diyo, geliyorum git diyo,ne istiyosun diyorum habire apaci dansi yapar gibi hareketler yapiyo korkutuyo beni .Sesi gitti bagirmaktan her kavga da bi 15 20 dakika suruyor ne kiyafetlerini giydiriyor ne sofra toplatiyor ben dogururken bu kadar yorulmadim inanin oturdugum yerde uyumaya basladim.Az once cok cirpindi yine bende basladim aglamaya bu defa daha da delirdi ic ceke ceke agladi sonra ben koltukta uyuyakalmisim cikmis ustume emerken uyumuş bi doktor gormeli mi sizce yoksa sendrommu napmaliyim nasil yaklasmaliyim