Kızım 3ay 23 günlük bizde biogia kullanıyoruz çok memnunum çok şükür 0/0 80 gitti diyebilirim ama tabiki hiç bir gaz ilacı tamamen bitirmiyor . Her bebeğe de aynı gelmiyor günde bir defa veriyorum sabahları 5 damla , sonrasında da ilacı dolapta saklıyorum bence bi deneyin😊soracağınız başka bişey olursa yardımcı olurum