SunnyG Boyun kısmı. Kıyafete de leke yapmış sanki kan gibi. Pişik kanar mı? Çok kötü oldum görünce ama dokundum, tepki vermedi. Heralde canı yanmıyor. Nedir bu ne yapayım.
tosbikannesiiiiiii SunnyG pişmekten biraz kanamış olabilir canm benim bebeğimin de çok kızarıyor boynunun altı bazen pişik kremi sürüyorum
YavuzCagan SunnyG pişik olmuş canım ve pişik kanıyor evet 👍 bepanthol pişik kremi kullanıyorum en kötü pişiği bile geçiriyor oğlumda bu duş aldırıp temiz temiz pişik kremi sür atlatır kısa sürede geçmiş olsun 💐
joyfulmom SunnyG benim kızımda da çok olur pudra işe yarıyor sadece Bepanthol falan ıslak bıraktığı için geçirmiyor maalesef
Dilruba_1 Bizde de var özellikle duş aldırırken boyun altını iyice yıkamaya çalışıyorum bazen ıncıa vücut losyonundan orasına da sürüyorum ya da pişik kremi de olabilir..aslında çoğu Bebek’te vardır bence bu
Aysima17 SunnyG fena pisik olmuş ben hep sudocream sürüyorum hemen faydası oluyor geçiriyor bepanthol de pisik oldu sudocream de 1 kere bile olmadı
Sevdaaaa SunnyG giydirdigibiz badilere dikkat edin lütfen o bölgeye surtuyo daha da çok cani yanıyor eczaneden pudra alın iyisinden yikadiktan sonra o bölgeyi kurulayin iyice bol.pudra dökün sürün elinizle yavaşça heryerine yayın ben öyle gecirdim aynısı olmuştu bende bi kaç kere bu dediklerimi yaptim geçti
Sevdaaaa SunnyG krem. O bölgeyi yaglandiriyo ve gecirmiyo daha çok pudrayla geçiyor aynısıydı benim oğlum bu dediklerimle geçirdim
Balkuupu Benim de kızımın boynu aynı yer ve koltuk altları olmuştu , iki gün pudra kullandım geçti çok şükür 😊🙏🏻 Her alt değiştirme de yıkayın kurulayın pudra yapın.daha sonra pişik azalınca krem kullanmaya devam edebilirsiniz
ahkalbimm SunnyG pişik olmuş kıyafeti de sürtünce tahriş olup kaynamış off yavrum nasılda acıyordur. Her gün temiz pamuklu ıslak bezle silip kurulayıp pişik kremi sürün hemen geçer Allahın izniyle