SunnyG sizinki kaç kilo ? doktor biraz zayıf demişti ben de gece beslenmesi yapıyorum bir kere de olsa..uzun süre uyuyunca içim rahatta etmiyor hem..
SedanurUnveren süre biraz hatta çok fazla geldi bana daha çok küçük olduğu için yetişkin bir insan gibi uyuyor resmen ben kaldırmasam benimki de hiç uyanmayacak gibi zaten uyandırsam da hemen içip uyuyor ben kaldırıyorum açıkçası kilo alımı vs nasıl ?