Esdoel Az çok bileniniz var komşum embriyo transferi olmuştu. Dondurulmuş 5. Gün embriyoydu. Bugün 12. Günü kan verdi 963 çıkmış. Bu sefer de değer çok yüksek çıktı diye kafaya takıyor. Kendi doktoruna Çarşamba gidip kan verecek sizce normal mi
Bebegim_28 Esdoel genelde ikizler de bu kadar yüksek çıkıyor diye biliyorum ☺️rabbim sağlıkla hayırla versin versin inşallah
Prensannesiyimm Esdoel Benim de 5 gün transferiydi severim çok yüksek çıkmıştı ikiz filan dediler hatta doktorlar baya şaşırmıştı ama tek olabilir yani rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah
Esdoel Meryemhk sağol canım şimdi ise değerin yüksek çıkmasına takıldı ya düşük olursa bu kadar yüksek normal değil diyor
Esdoel Deletedmom_37 Bebegim_28 sağlıklı olsunda tekmis ikizmis hiç sorun değil. O ihtimal vermiyordu aklıma geldi ama tek embriyo konuldu olmaz demişti ☺️
Esdoel Prensannesiyimm canım sonuclarini hatırlıyor musun acaba. Pazartesi 963 Çarşamba günü 2580 lerde çıkmış sonuç 2 hafta sonra randevu vermiş doktoru gayet iyi demiş ☺️