Senemkscu Bu aylarda bebegini sünnet ettiren oldu mu ettirmek istiyorum ama korkuyorum da acısına dayanamaz diye nasıl ilerliyor süreç bilgi verir misiniz?
Suleoner Senemkscu kolik sancilarimiz bitsin biz yaptircaz nasipse ne kadar küçük o kadar iyi kolay iyileşir
busrader90 Biz 50 günlükken yaptırdık. İyi ki yaptırmışız. Acısı sadece 1 gün sürüyor ve geçiyor. İleri de daha zor ve tramva bence.