hasinesoysal Kızlar bebeğim 3 ay 9 günlük bugün başladı sabahtan beri sadece ağlıyor sadece benim mı öyle yoksa 4 ay atağı erken mi başladı ne yapacağımı şaşırdım 😓
irem-Dora hasinesoysal hesaplıyor.com dan doğması gereken tarihi yazıp atakta mı görebilirsiniz, 4.ay atağı 35 günlük tam 4.ayda başlamıyor. Belki atak haftasındadır
hasinesoysal Yildiz52 ya baktım heryerine herhangi birşey yok süt emince ağlamıyor ama onun dsijnda ful ağlıyor
hasinesoysal Papatya2636 ya bugün başladı inan yatıyor birden gözünü acıyor gaz mı acaba ya bilemedim ki çok üzülüyorum bu kadar aglamasina
Sarelifhanm Benmde uc ay 10 gun aglama krızlerı artık gelıyor malesef aynı durumdayız huyları degısıyor