Kızlar ben normalde 95c sütyen kullanıyordum ama doğumdan sonra göğüslerim büyüdü sarktı 100 beden kullanıyorum emzirme sütyeninde ve emzirme südyeni de sarkık tutuyo artık oğlum memeyi bıraktı bende normal sütyen takmak istiyorum ama size de bi sorayım sizce hangisini almalıyım ya da internetten değil de gidip mağazadan mı alayım

