Kızlar bebeğim grip ve burnunu açmam gerekiyor ara ara günde iki üç kere burun aspiratör ile açıyordum doktorumuz günde bir kere kullan fazla yapma burun florası bozulmasın serum fizyolojik ile temizle dedi sıkıyorum burnuna hafif pat pat yapıyorum sırtından ama burnundakiler gelmiyor açılmıyor da yanlış mı yapıyorum