10.5 aylığız bizde, park beşikte uyuyor ama dar geliyor evet enlemesine yatırıyorum bende ama ayakları sığmıyor bu seferde, bazen tabii dönüyor çarpıyor uyanıyor filan böyle böyle uyuyoruz napalım yanıma alsam düşer diye korkuyorum 🙄 Hatta daha dün eşimle konuştuk daha geniş bir şey mi alsak diye amma bilemedim öf 😂