2 ay 14 günlük oğlum, doğduğundan beri uykuları hep düzensizdi gaz problemi vardı diye hep gaz sorununu çözmeye çalıştık. Gaz problemi artık azaldı çok şükür ama uykuyla ilgili bi problem var . Rutin oluşturmaya çalıştıkça ters tepiyor. İlk başlarda alnını okşayarak uyutuyodum çok rahat dalıyodu bi süre sonra alnına elleyince uyuyacağını anlayıp mızmızlanmaya başladı. Sonra kucakta hafif sallama, fön sesi, aspiratör, silinge bağlama hepsini yaptım sırayla bir iki gün işe yarıyor sonrasında uyku için olduğunu anlayıp aşırı bağırma ve ağlama gösteriyor. Aşırı uykusu var gözleri kapanıyo daha da sinirleniyo. Çarşamba doktor kontrolü var sorucam ama böyle bi şey yaşayan var mı. O kadar yorucu oluyo ki uyutmasam huysuz sersem gibi. Sabaha kadar bağırıyo uyumamak için napıcam bilmiyorum